.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پارلمان اروپا برای نخستین بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
پارلمان اروپا برای اولین بار از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خواستار آتش‌بس دائمی در این نوار بدون هیچ پیش شرطی شد.
پارلمان اروپا برای نخستین بار خواستار آتش‌بس در غزه شد

پارلمان اروپا برای اولین بار از شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه خواستار آتش بس فوری و دائمی شده است، جایی که این رژیم همچنان به حملات خود علیه غیرنظامیان ادامه می‌دهد.

 

براسای گزارش خبرگزاری آناتولی، گزارش ۲۰۲۳ در مجمع عمومی پارلمان اروپا در مورد «وضعیت حقوق بشر و دموکراسی در جهان و سیاست اتحادیه اروپا در قبال آن» با اکثریت ۲۶۵ رأی موافق، ۲۵۳ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع به تصویب رسید.

 

 به درخواست اعضای گروه چپ در پارلمان اروپا عبارت دعوت برای آتش بس فوری و دائمی در غزه به ماده ۶۲ این گزارش اضافه شد.

 

 در گزارش جدید اصلاح و تأیید شده است: اتحادیه اروپا، کشور‌های عضو آن و جامعه بین‌الملل به ویژه خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در نوار غزه هستند تا دسترسی بدون وقفه به غذا و آب برای همه تضمین شود.

 

 به این ترتیب پارلمان اروپا برای اولین بار خواستار آتش بس در غزه شد. در قطعنامه تصویب شده در ۱۸ ژانویه، آتش بس دائمی مشروط به آزادی همه زندانیان و انحلال حماس بود.

 

 در نشست مجمع عمومی درباره گزارش مورد بحث، در روز سه‌شنبه، بسیاری از نمایندگان از عدم گنجاندن غزه در گزارش انتقاد کردند و اتحادیه اروپا را متهم کردند که رژیم صهیونیستی را علی‌رغم جنایاتی که مرتکب شده، بدون مجازات گذاشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.